eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na czesci komputerowe › Re: Gwarancja na czesci komputerowe
  • Data: 2006-04-04 10:21:14
    Temat: Re: Gwarancja na czesci komputerowe
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dnia 03.04.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    >> Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:1144067162.326132.21070@z34g2000cwc.googlegroup
    s.com...
    >>> Ostatnio zakupilem w sklepie nowe czesci do swojego komputera. Jednakze
    >>> po odebraniu ich okazalo sie, ze na karcie gwarancyjnej ktora dostalem
    >>> od sprzedawcy jest inny okres gwarancji niz ten jaki daje producent
    >> gwarancje może ci sprzedawca dać nawet na 2 dni - to świadczenie
    >> dobrowolne
    >> skoro producent na pudełku informuje o dłuższej gwarancji to zwróć sie do
    >> niego
    >> w razie awarii
    >
    > To zależy jak na to spojrzeć, bo producent niekoniecznie odpowiada za
    > deklaracje składane na pudełku a sprzedawca już tak. Innymi słowy w grę
    > może wchodzić art.4. u.3 i 4.

    Dlaczego? Wielokrotnie widziałem napisy: 24 miesięczna gwarancja producenta.
    Niby dlaczego sprzedawca ma za to odpowiadać? Przecież lojalnie informuje,
    że on (sprzedawca) udziela 12 miesięcznej gwarancji...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1