eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na czesci komputerowe › Re: Gwarancja na czesci komputerowe
  • Data: 2006-04-03 14:04:23
    Temat: Re: Gwarancja na czesci komputerowe
    Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1144067162.326132.21070@z34g2000cwc.googlegroup
    s.com...
    > Ostatnio zakupilem w sklepie nowe czesci do swojego komputera. Jednakze
    > po odebraniu ich okazalo sie, ze na karcie gwarancyjnej ktora dostalem
    > od sprzedawcy jest inny okres gwarancji niz ten jaki daje producent
    > danego podzespolu. I tak np. na plyte glowna zamiast 36 miesiecy(taki
    > okres zapewnia producent - na pudelku widnieje napis 3 lata gwarancji)
    > sprzedawca w sklepie daje mi 12 miesiecy. Czy jest to zgodne z prawem i
    > czy mam mozliwosc zrobienia cos z ta sprawa?

    gwarancje może ci sprzedawca dać nawet na 2 dni - to świadczenie dobrowolne
    skoro producent na pudełku informuje o dłuższej gwarancji to zwróć sie do niego
    w razie awarii

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1