  • Data: 2006-05-04 13:12:15
    Temat: Grzywna -nakaz wydany przez sąd, sekcje orzeczeń
    Od: "w...@o...pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o poradę.
    Otrzymałem z rąk dzielnicowego dwa nakazy zapłaty wydane przez sąd rej.sekc.wyk.
    orzeczen.
    Jeden nakaz to wyrok z grudnia 2005 r. drugi z lutego 2006 r.
    Nie wiem czego dotyczą te wyroki,nie otrzymywałem (ze skutkiem doręczenia)
    żadnych wezwań ani wyroków.
    Czy od tych nakazów można się odwołąć i w jaki sposób?
    Oczywiście udam się osobiście do sądu żeby sprawdzić czego ew.to dotyczy ale czy
    to coś pomoże aby wstrzymać konieczność zapłaty i ew. egzekucji w przypadku nie
    zapłacenia w ciągi tych 14 dni.
    Zdaję sobie sprawę że odwołanie po wyroku w terminie ust.juz przepadło.Czy nie
    przepadło skoro nic nie otrzymywałem?
    Proszę o pomoc i dzięki za rady-Adam