  • Data: 2006-11-23 09:49:43
    Temat: Gramofon Elta - brak pewnych funkcji
    Od: "michał" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Kilka dni temu kupiłem przez allegro gramofon firmy Elta, dokładnie taki
    http://www.elta.pl/assort/page.php?active=product&su
    b=3

    Jak część z was pamięta (albo i nie) w latach 70/80 poza płytami winylowymi
    istniały tzw. pocztówki dźwiękowe wielkości normalnej pocztówki, na których
    zapisana była ścieżka muzyczna. Mój stary gramofon bez problemu odtwarzał
    jedne i drugie.
    Po zakupie gramofonu Elty okazało się że ma on ograniczoną funkcjonalność i
    odtwarza jedynie winyle. Problem polega na tym, że gramofon wyłącza się po
    dojściu igły do ostatniej wewnętrznej ścieżki na płycie. Pocztówki dźwiękowe
    są mniejsze i ścieżka dźwiękowa zaczyna się w nich dokładnie w momencie w
    którym kończy się na winylu.

    Allegrowicz zwrotu nie przyjmie bo sprzęt jest sprawny, Elta twierdzi że ten
    model takich pocztówek nie odtwarza - tylko skąd ja mam o tym wiedzieć?
    Towar zakupiony na tej aukcji
    http://allegro.pl/item142005358_agd2000_com_pl_gramo
    fon_2950_elta_z_glosnika
    mi.html, w opisie brak jakichkolwiek informacji.

    Sprzęt chcę oddać, do kogo i na jakiej podstawie mam go wysłać?

    pozdrawiam