  • Data: 2006-11-23 10:20:45
    Temat: Re: Gramofon Elta - brak pewnych funkcji
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    michał napisał(a):

    > Sprzęt chcę oddać, do kogo i na jakiej podstawie mam go wysłać?

    Jesli nie minelo 10 dni to mozesz zwrocic sprzet w tym terminie, jesli
    bylo to zaznaczone na aukcji. Jesli nie bylo stosownej informacji, to
    okres ten wydłuża sie do 3 miesiecy.
    Poswiecilem sie i sprawdzilem. Nie ma tych informacji, wiec ZTCW
    przysluguje Ci 3 miesieczny okres zwrotu towaru bez podania przyczyny.

    (Jesli sie myle, niech mnie ktos poprawi)

    Co do samego problemu. Jest pewien standard produkcji plyt winylowych i
    z nim maja byc kompatybilne gramofony/adaptery. Pocztowki dzwiekowe nie
    spelniaja owych standardow wiec mozna sie spodziewac, ze nie beda
    dzialac na kazdym sprzecie. Swego czasu (dawno temu) mialem tez adapter
    ktory niestety nie akceptowal tego typu wynalazkow.

    pozdrawiam,
    Przemek O.