  • Data: 2011-08-31 09:32:13
    Temat: Głosna muzyka u gory
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuje Waszej porady.
    Mam taki kłopot. Jest sobie nade mną sąsiad, który ostatnimi czasy
    ubustwia słuchać muzyke typu miasteczko Twin Peaks. Jak zaczyna o 17
    to kończy koło 22. Kiedys zdarzało się raz na miesiąc, potem raz na
    dwa tygodnie potem co tydzień, a teraz jest co dziennie.
    To nie jest jakieś tam ciche nieprzeszkadzające granie, tylko tyle na
    ile sprzet pozwala.

    Co mogę zrobić? Prosze nie piszcie o wyprowadzce bo to nie rozwiązanie
    a zawsze mogę trafić na cos takiego w innym miejscu.