  • Data: 2011-08-31 10:40:51
    Temat: Re: Głosna muzyka u gory
    Od: "emeryt" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Potrzebuje Waszej porady.
    >Mam taki kłopot. Jest sobie nade mną sąsiad, który ostatnimi czasy
    >ubustwia słuchać muzyke typu miasteczko Twin Peaks. Jak zaczyna o 17
    >to kończy koło 22.

    Jak już wszyscy odpowiadający uznali Cię za kompletnego kretyna,
    który nie wpadnie na tak skomplikowaną rzecz jak pogadać z sąsiadem
    i udzielili rady tygodnia, to jakiś czas temu był podobny temat
    na grupie (w odwrotną stronę) i może coś pomoże:
    http://e-prawnik.pl/narzedzia/grupy-dyskusyjne/prawo
    -a-sluchanie-muzyki-w-bloku_682016.html

    Nie chce mi się przeglądać wszystkich wypocin tam zawartych, ale
    zdaje się, że jedną może 2 sensowne odpowiedzi wyekstrahujesz z
    powiem bez pardunu 100, łącznie z rozważaniem widma muzyki.

    Formalnie z tego co pamiętam, wiele zależy od policji, straży
    co w ich odczuciu będzie zakłócało spokój, więc na przegraneiej nie jesteś.

    Powodzenia
    E.

    P.S. ee czepiasz się Twin Peaks, zarówno film jak i muzyka są piękne ;-).