  • Data: 2005-10-30 23:18:46
    Temat: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    W Bełchatowie zostalem poddany kontroli i wykryto spożycie alkoholu.
    Wykroczenie, 6 miesiecy pozbawienia uprawnien i kara grzywny? 600pln. Sprawa
    w trybie zaocznym w sądzie grodzkim w Bełchatowie. Pieniądze wyciągnął ode
    mnie komornik, otrzymałem listownie stosowne zawiadomienie od komornika, a
    po moim telefonie także ifnormację iż treść owego zawiadomienia oznacza
    zakończenie procesu? egzekucji, a sąd grodzki w Bełchatowie również otrzymał
    takie pismo. Minęło już trochę czasu (kilka miesięcy) ale nie otrzymałem
    żadnej informacji w związku z odbiorem prawa jazdy. Mieszkam w Szczecinie i
    nie bardzo mi się uśmiecha podróż do Bełchatowa. Z kim mam się skontaktować
    aby sie dowiedzieć gdzie jest moje prawo jazdy i czy moge je odebrać?

    Próbowałem dzwonić do sądu w Bełchatowie, ale ciągle albo zajęty albo karza
    czekać.

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Marcin Strzelecki.