  • Data: 2005-11-01 06:38:52
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk593u$m60$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdury pan gadasz, skąd wywnioskowałes że jechałem po pijaku? czytać ze
    > zrozumieniem w szkole nie nauczyli?

    <cytat>
    W Bełchatowie zostalem poddany kontroli i wykryto spożycie alkoholu.
    </cytat>

    I co? Nie jechales po pijaku samochodem? JA umiem czytac ze zrozumieniem,
    natomiast ty masz chyba zaniki pamieci, zapominajac co sam napisales.
    Prowadzenie tej bezsensownej pyskówki tez ci specjalnie nie pomaga, bo
    google coraz mocniej wiaze twoje nazwisko z rzeczownikiem 'alkohol'.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt