  • Data: 2005-11-01 15:19:23
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:4366b6f0@news.home.net.pl,
    085 <z...@p...pl> napisał/a:

    > Ojapierdole, ludzie, odpierdolcie sie od czlowieka - prowadzil
    > zawiany, kij mu za to w kakao, ale odpokutowal swoje, wiec mu nie
    > dokladajcie wiecej niz powinien dostac. To nawet w Ksiedze Dzungli
    > bylo, ze "odbycie kary zamyka temat", zaleglosci w lekturach macie co
    > poniektorzy :P Jakkolwiek kopanie lezacego jest ostatnio modne, nie
    > omija to usenetu :>

    Nikt mu nie dokopuje na zasadzie, że źle zrobił (chociaż zrobił) a jedynie
    ludzie się dziwią, że ktoś z imienia i nazwiska pisze o sobie (lub swoich
    bliskich) rzeczy, którymi nie bardzo można się pochwalić.
    No bo co np. będzie jak twórca wątku będzie tłumaczył swojemu synowi, że nie
    nalezy prowadzić po jakimkolwiek spożyciu aklkoholu a synuś wygugla, że
    tatuś, to że i owszem prowadził? Kwas.
    Podobny temat poruszony był kiedyś na grupie dzieciowej, kiedy kobita z
    imienia i nazwiska pisała o zrośniętych wargach sromowych swojej córki, nie
    chciałabym być w jej skórze, jak pierwszy chłopak w liceum tejże córki za
    np. 15 lat wygugla taki wątek. I głównie o to chodziło.
    A skoro twórca wątku pisze, że zabrano mu prawko, z powodu jechania pod
    wpływem, a potem upiera się, że był trzeźwy, to dla mnie staje się bardzo
    mało wiarygodny, pewnie dla potencjalnego pracodawcy również, ale to problem
    twórcy wątku, nie mój.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Moja szklanka nie jest duża, ale piję z mojej szklanki
    /Alfred de Musset/