  • Data: 2005-10-31 14:18:37
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    "SQLwysyn" wrote:

    > Jakbym byl złapany po pijaku za kierownicą, to byłbym sie raczej wstydził
    > swego występku, a nie ogłaszał całemu światu.

    Bzdury pan gadasz, skąd wywnioskowałes że jechałem po pijaku? czytać ze
    zrozumieniem w szkole nie nauczyli?

    >No, ale rózne są zboczenia ... Twoja sprawa.

    Oczywiście że moja, Twoją zaś sprawą jest okazywanie wszem i wobec faktu, że
    nie rozumiesz słowa pisanego, alboś jest ignorant - różne są zboczenia. Na
    szczęście, nie podałeś swojego imienia i nazwiska, więc nie musisz się
    martwić o swoją zawodową przyszłość.

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Marcin Strzelecki.