  • Data: 2005-11-01 18:06:15
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    "Xena" wrote in message

    > ludzie się dziwią, że ktoś z imienia i nazwiska pisze o sobie (lub swoich
    > bliskich) rzeczy, którymi nie bardzo można się pochwalić.
    Zgadzam się. Też bym się dziwił.

    > No bo co np. będzie jak twórca wątku będzie tłumaczył swojemu synowi, że
    > nie nalezy prowadzić po jakimkolwiek spożyciu aklkoholu a synuś wygugla,
    > że tatuś, to że i owszem prowadził? Kwas.
    Nie widzę związku. Nie jestem buraczanym hipokrytą, jeżeli mój syn zapyta
    czy prowadziłem po użyciu alkoholu, odpowiem twierdząco. Tamtego dnia
    podjąłem świadomie decyzje i podjął bym ją raz jeszcze (w tamtych
    okolicznościach). Poniosłem tego konsekwencje i byłem na nią przygotowany. i
    Tego właśnie nauczę Swojego syna. Podejmowania świadomych decyzji i
    ponoszenia konsekwencji.

    > A skoro twórca wątku pisze, że zabrano mu prawko, z powodu jechania pod
    > wpływem, a potem upiera się, że był trzeźwy,
    Nie mam zamiaru tego tłumaczyć po raz kolejny.

    > to dla mnie staje się bardzo mało wiarygodny, pewnie dla potencjalnego
    > pracodawcy również, ale to problem twórcy wątku, nie mój.
    Dobrze już dobrze. To mój problem i mojego potencjalnego pracodawcy.
    EOT

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Marcin Strzelecki.