  • Data: 2005-11-01 08:31:25
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    "SQLwysyn" wrote in message

    > <cytat>
    > W Bełchatowie zostalem poddany kontroli i wykryto spożycie alkoholu.
    > </cytat>
    >
    > I co? Nie jechales po pijaku samochodem? JA umiem czytac ze zrozumieniem,

    Nie, nie jechałem po pijaku i nie, nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
    Jak napisałem wykryto spożycie alkoholu, a prowadzenie pojazdu mechanicznego
    po spożyciu alkoholu jest wykroczeniem (z artykułu jakiego, nie pamiętam)
    Przestępstwem zaś jest prowadzenie pojazdu w stanie nietrzeźwości. Jeżeli
    byłem po spożyciu alkoholu, to byłem trzeźwy a jak podaje słownik języka
    polskiego wydawnictwa PWN, trzeźwy znaczy nie pijany.
    Może cyferki do Ciebie bardziej przemawiają: spożycie alkoholu 0,10-0,25
    mg/l stan nietrzeźwości 0,25+ Może Ci jeszcze wykres potrzebny?
    Jak masz problemy emocjonalne albo Cię ktoś w rodzinie molestuje, to zadzwoń
    na niebieską linię.
    EOT

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.