  • Data: 2005-10-31 13:21:55
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    "SQLwysyn" wrote in message:

    > Takie pytanie pozamerytoryczne. Nie wstydzisz sie podpisywac pelnym
    > imieniem i nazwiskiem pod przyznaniem sie do prowadzenia pojazdów pod
    > wplywem alkoholu? Twój post bedzie w sieci wisial
    > dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo ... Każdy, kto bedzie cie chcial
    > zweryfikowac w sieci (np. potencjalny pracodawca) ma cie na widelcu.

    A dlaczego miałbym się wstydzić mojego imienia i nazwiska? a Tym bardziej
    podpisywać się nim?

    Popełniłem wykroczenie, przyjąłem karę i wyciągnąłem wnioski. Owy pracodawca
    zapewne też popełnił kilka wykroczeń, tyle tylko, że nie został na tym
    przyłapany. Niech no się pojawi taki, kto nigdy nie przekroczył choćby o 5km
    dopuszczalnej prędkości, nie rzucił papierka na ulicy bądź nie zaklął w
    miejscu publicznym?
    Każdy kto będzie wymagał zaświadczenia o niekaralności, takie zaświadczenie
    mu dostarcze bo i karany nigdy nie byłem.

    Wracając do tematu, prawo jazdy odebrałem. Swoją drogą, leżało prawie
    półtorej roku do odebrania - podobno zostałem poinformowany listownie o
    możliwości odbioru.

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Marcin Strzelecki.