  • Data: 2003-07-08 06:56:54
    Temat: Garaż, komórka. Przebudowa a prawo.
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jest sobie cos takiego: na przylegających do siebie działkach w "tym
    samym rogu" stoi sobie z jednej strony garaż (marny), z drugiej
    murowana komórka (jeszcze gorsza, w zasadzie do rozbiórki). Komórka
    nie jest naniesiona na plan, ale są za nią płacone podatki.
    Garaż jest mój, komórka sąsiada. Ja chciałbym garaż nieco powiększyć,
    a sąsiad zamiast komórki chciałby mieć garaż. Sąsiad
    jest sympatyczny, a mi jego pomysł w niczym nie przeszkadza.
    Co powinniśmy zrobić, aby w świetle prawa wszystko było w porządku?

    PS. Budynki te stoją w tzw "ostrej granicy", jak rozumiem po
    rozebraniu nie będzie możliwości uzyskania pozwolenia na budowę w tym
    samym miejscu, więc w grę wchodzi tylko "remont". Czy dobrze myślę?

    Zbychu (Ivan)
    N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"