  • Data: 2011-07-01 15:55:53
    Temat: Fotoradar....
    Od: "PYTON" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Może ktoś z grupowiczów zna odpowiedz na moje pytanie. Dziś w ramach
    relaksu dostałem 2 mandaty za prędkość ze straży miejskiej z miejscowości
    Biały Bór. Na jednym widnieje 56/40 drugi 76 ok przekroczyłem prędkość
    jestem winny ponoszę karę, tylko że moje pytanie jest takie. Dlaczego na
    jednym jest godzina 09:08 a na drugim 09:09. wynika z tego że fotoradary
    stały w niezbyt wielkiej odległości od siebie( licząc max prędkość 76 km
    daje to przebycie 1200m). Czy jest przepis który reguluje w jakiej
    odległości powinny stać fotoradary?? Bo idąc tym tokiem myślenia można
    postawić radar co 1000 metrów w jednej miejscowości i przy sprzyjających
    warunkach co drugiemu kierowcy zabrać prawko za punkty.