eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEurobank oszukuje › Eurobank oszukuje
  • X-Received: by 10.49.64.136 with SMTP id o8mr31849qes.32.1371204110494; Fri, 14 Jun
    2013 03:01:50 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.64.136 with SMTP id o8mr31849qes.32.1371204110494; Fri, 14 Jun
    2013 03:01:50 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!mf3no2490334wib.1!news-out.google.com!hv6ni
    19365wib.1!nntp.google.com!j2no162825qak.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 14 Jun 2013 03:01:50 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.74.228.208;
    posting-account=ngcSlwoAAABzMdxSx1duPzgt4NMOhLnk
    NNTP-Posting-Host: 89.74.228.208
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Eurobank oszukuje
    From: b...@g...com
    Injection-Date: Fri, 14 Jun 2013 10:01:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:722773
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam konto w eurobanku, od dawna go nie uzywałem, więc postanowiłem je zlikwidować.
    Co miesiąc dostaje na maila wyciąg, na którym od dawna za każdym razem przedstawione
    było saldo rachunków 0zł. Jednak wizyta w oddziale banku mocno mnie zaskoczyła,
    ponieważ Pan powiedział mi że nie mogę zamknąć konta ponieważ mam ujemne saldo (ok
    -156zł, przez pobieranie opłaty za konto o której nie miałem świadomości), ja na to
    że to nie możliwe i pokazuje mu wyciąg na którym jest 0zł. on na to że wyciąg nie ma
    nic do znaczenia, bo jeżeli nie mam podpisanej umowy o debet w koncie to wyciąg nie
    będzie pokazywał salda ujemnego. WTF?

    Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem? Czy wyciąg nie jest od tego aby
    jednoznacznie przedstawic stan konta klienta? Czuje się oszukany, wprowadzony w błąd.
    Gdybym miał wiedze o tym że na moim koncie rośnie ujemne saldo, dawno bym je już
    zamknął, ale bank ukrywal przede mna te informacje nie pokazując tego w wyciagu :/

    Mam zamiar zglosić reklamacje, czy macie doświadczenie z podobnymi przypadkami? Czy
    mogę powołać się na jakieś konkretne paragrafy?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1