  • Data: 2013-06-14 12:01:50
    Temat: Eurobank oszukuje
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto w eurobanku, od dawna go nie uzywałem, więc postanowiłem je zlikwidować.
    Co miesiąc dostaje na maila wyciąg, na którym od dawna za każdym razem przedstawione
    było saldo rachunków 0zł. Jednak wizyta w oddziale banku mocno mnie zaskoczyła,
    ponieważ Pan powiedział mi że nie mogę zamknąć konta ponieważ mam ujemne saldo (ok
    -156zł, przez pobieranie opłaty za konto o której nie miałem świadomości), ja na to
    że to nie możliwe i pokazuje mu wyciąg na którym jest 0zł. on na to że wyciąg nie ma
    nic do znaczenia, bo jeżeli nie mam podpisanej umowy o debet w koncie to wyciąg nie
    będzie pokazywał salda ujemnego. WTF?

    Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem? Czy wyciąg nie jest od tego aby
    jednoznacznie przedstawic stan konta klienta? Czuje się oszukany, wprowadzony w błąd.
    Gdybym miał wiedze o tym że na moim koncie rośnie ujemne saldo, dawno bym je już
    zamknął, ale bank ukrywal przede mna te informacje nie pokazując tego w wyciagu :/

    Mam zamiar zglosić reklamacje, czy macie doświadczenie z podobnymi przypadkami? Czy
    mogę powołać się na jakieś konkretne paragrafy?