  • 91. Data: 2021-06-30 11:43:15
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 10:02:13 +0200, Kviat napisał(a):

    > Inne zwierzęta też walczą o swoje dzieci...
    > https://www.focus.pl/artykul/brutalny-swiat-zwierzat
    -dzieciobojstwo

    > Sugerujesz powrót do obyczajowości z epoki kamienia łupanego?

    > Co do religii - zgoda. Optymistycznie zakładam, że kiedyś w końcu
    > zostaną zdelegalizowane.
    Bez przesady z tą delegalizacją. Są ludzie którym jest potrzebna i
    będzie tak jeszcze długo. Należy po prostu dbać by ci ludzie z religii
    nie robili złego narzędzia.

    > (...)
    >
    > Ale co proponujesz?
    Przecież piszę jasno - kontrolować rozwój płodu i reagować stosownie do
    okoliczności.

    > Lepiej dla kogo? I kto miałby decydować, czy ta wada już kwalifikuje do
    > zabicia, czy jeszcze nie?
    > Czy brak palca to już tak? Czy może dopiero brak dłoni? Albo dopiero
    > brak przedramienia?
    > Może tylko wady związane z niedorozwojem umysłowym? Może w każdym
    > stopniu? W którym? Kto ma decydować gdzie jest granica? Dzieci rozwijają
    > się w różnym tempie...
    > I kto ma przekazywać te dobre wieści rodzicom: "mam dla was dobrą
    > wiadomość (dobrą dla całej ludzkości) - musimy zrobić aborcję czy tego
    > chcecie, czy nie"?
    Lekarze są od mówienia prawdy i za to się im płaci. Kiedy idziesz do
    lekarza to chyba nie chcesz by cię oszukiwał? Kto cię zresztą wie, może
    ty taki jesteś i sądzisz innych po sobie :) Jeśli płód jest wadliwy,
    lekarz ma obowiązek odpowiedzieć matce zgodnie z prawdą. A kto ma
    decydować czy już aborcja czy jeszcze nie? Też napisałem, ma decydować
    kobieta.

    > To nie prościej po prostu wybrać jakąś superinteligentną, super zdrową,
    > super modelkę i ją klonować? :)
    Jeśli stać cię to czemu nie. Nie widzę w tym uszczerbku etycznego, choć
    nie robiłbym tego bez uzyskania zgody dawczyni genów.

    > Ale co proponujesz?
    Kolejny raz pytasz o to samo a przecież ci odpowiedziałem.

    > Nie istotne jest co ja wolę. Ja wolę być piękny, zdrowy i bogaty.
    > Ale nadal nie wiem co proponujesz żeby tego uniknąć.
    Kolejny raz pytasz o to samo. Ile razy mam ci pisać że należy
    kontrolować rozwój płodu i nieudane ciąże przerywać.

    > I w jaki sposób ma to zapobiec "zaśmiecaniu genów"?
    > Czy piegi to już zaśmiecanie, czy jeszcze nie?
    > Czy większe od przeciętnej stopy (albo dłonie) to regres, czy rozwój?
    Już ci powiedziałem kilka razy. Czy piegi to już czy nie, decyduje
    kobieta i nic nikomu do tego.

    > Jeżeli pozostawisz ludziom wybór, to nie sądzę, że osiągniesz swój cel.
    >
    > Zakładając, że medycyna na prawdę pójdzie mocno do przody w wykrywaniu:
    > "Wasze dziecko nie będzie potrafiło liczyć - przykro mi. Ale będzie
    > miało fantastyczny głos i będzie genialnie grało na flecie. To co?
    > Wrzucamy do wulkanu, czy rodzimy?"
    Decyduje kobieta.

    > A jeśli nie jest katoliczką i mimo wszystko chce urodzić, to co? Zmusić
    > ją prawnie do aborcji?
    Strugasz głupka ale ci odpowiem. Jeśli nie jest katoliczką i mimo tego
    chce urodzić kalekę to jej decyzja. Prawu nic do tego, choć oczywiście
    kalekę ma prowadzić przez życie na swój koszt, bo niby dlaczego
    społeczeństwo ma dopłacać do jej zachcianek?

    > A przynajmniej dopóki nie wymyślą sztucznej macicy...

    Amen :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 92. Data: 2021-06-30 11:45:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 11:24:55 +0200, J.F napisał(a):

    > przeczytalem kawalek, ale to dalej bylo ...

    Zwróć się do redakcji The New England Journal of Medicine, żeby takie
    kluczowe informacje zamieszczali w streszczeniu, bo masz kłopot z tekstami
    dłuższymi niż jeden akapit.

    > Two participants each in the vaccine and placebo groups reported
    > temperatures above 40.0°C. "
    >
    > reakcja psychosomatyczna ... czy sie wlasnie zarazili ... moze i Covid
    > wlasnie :-)

    Stawiam na to pierwsze; naczytali się po internetach o szczepionkach i
    dostali gorączki na sam widok igły.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 93. Data: 2021-06-30 11:49:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 11:37:55 +0200, Olin napisał(a):

    > Nie.
    > Kto i na podstawie jakich kryteriów ma decydować, kto może mieć dzieci?
    > Jak chcesz to egzekwować? Sterylizacja? Przyzwoitka? Pas cnoty?

    Chłopie, gdzie ja się wypowiadałem o tym kto może a kto nie może i
    dlaczego mieć dzieci? Pogięło cię?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 94. Data: 2021-06-30 12:01:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    tecznosc-szczepionek-na-covid-19--porownanie-,artyku
    l,93888237.html

    > Gdzie kłamię?

    -szczepionek-przeciw-covid-19-wobec-wariantu-delta-w
    irusa-sars-cov-2/

    > Zobacz sobie zastosowane metody badawcze, oraz te jakie się stosowało do
    > tej pory.

    Jakie masz kompetencje żeby to oceniać?
    I co zrobiłeś żeby ocalić świat przed tą tragiczną pomyłką?

    > Przykład właśnie skuteczność - badano w półrocznych odstępach
    > a nie kilkutygodniowych. I nawet w tych półrocznych wyniki były różne,
    > ale one były przynajmniej uzasadnione, a tu mamy efekty błędów obliczeń,
    > bo otrzymujemy wyniki w granicach błędów statystycznych i na nich
    > opieramy wyliczenia. To tak jakby ktoś rzucił 5 razy monetą i na tej
    > podstawie wyciągnął wnioski w sprawie statystyki wypadania orła czy reszki.
    >
    > Szanujmy się.

    Właśnie to robię. Na razie wolę wierzyć ludziom, którzy mają o tym pojęcie.

    Napisz im, że się pomylili. Pokaż im gdzie popełnili błąd w obliczeniach
    i efekty tych błędów. Zastosuj prawidłowe metody badawcze i opublikuj
    artykuł w porządnym czasopiśmie naukowym. Podziel się recenzjami jakie
    otrzymasz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 95. Data: 2021-06-30 12:10:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 12:01, Kviat pisze:

> [...]
    tecznosc-szczepionek-na-covid-19--porownanie-,artyku
    l,93888237.html

    -szczepionek-przeciw-covid-19-wobec-wariantu-delta-w

    wystarczające by ocenić metody badawcze od strony statystycznej

    > I co zrobiłeś żeby ocalić świat przed tą tragiczną pomyłką?

    nie jestem jeźdzcem na białym koniu, szukaj ich gdzie indziej

> [...]

    > i efekty tych błędów. Zastosuj prawidłowe metody badawcze i opublikuj
    > artykuł w porządnym czasopiśmie naukowym. Podziel się recenzjami jakie

    po co mam pisać, skoro oni o tym wiedzą.. Ba nawet w ulotkach swoich
    jasno piszą na wszelki wypadek, że nie znają większości rzeczy. Wyniki
    badań zrobione niezgodnie ze sztuką, ale wystarczające dla urzędników,
    aby pozwolić warunkowo na użycie preparatu. Żeby zaś nie wyszło, że
    wyniki były lewe, na początku roku zaszczepiono grupy porównawcze, czego
    też nigdy podczas badań się nie robiło, by właśnie kontynuować badania...

    Dodatkowo przypomnę, że są to firmy, które za różne fałszerstwa płaciły
    duże odszkodowania w przeszłości.

    Ale ja nie mam do nich żadnych uwag, uwagi mam do urzędników, zarówno
    akceptujących lewe badania jak i choćby fakt, że nie wiemy czym tak na
    prawdę jesteśmy szczepieni, wcześniej każda taka partia była badana
    przed podaniem, teraz nie jest (wyrywkowe badania, czy w losowych
    fiolkach znajduje się dokładnie to co deklaruje producent, czy np nie
    wystąpił jakiś problem np podczas produkcji - stąd się takie badania
    wyrywkowo przeprowadzało - teraz się ich nie przeprowadza - moim zdaniem
    niedopełnienie obowiązków urzędników i instytucji krajowych).
    Przypominam również, że warunkowe dopuszczenie oznacza, że ciągle to
    jest eksperyment.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 96. Data: 2021-06-30 12:23:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak i lewactwo.
    Niegdyś pedalstwo lądowało w KZ i nie mogło przenosić dalej "wrodzonych skłonności"
    (no bo przecież nie nabytych w trakcie
    wychowania ;)).

    -----

  • 97. Data: 2021-06-30 12:32:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Przecież piszę jasno - kontrolować rozwój płodu i reagować stosownie do
    > okoliczności.

    To teraz tak się nie robi w cywilizowanych państwach?

> [...]
    > ty taki jesteś i sądzisz innych po sobie :) Jeśli płód jest wadliwy,
    > lekarz ma obowiązek odpowiedzieć matce zgodnie z prawdą.

    Zakładam optymistycznie że tak się właśnie robi w cywilizowanych państwach.
    Nie jest tak?

    > A kto ma
    > decydować czy już aborcja czy jeszcze nie? Też napisałem, ma decydować
    > kobieta.

    No i w cywilizowanych państwach tak jest.
    Czy nie?

    > Kolejny raz pytasz o to samo a przecież ci odpowiedziałem.

    Ok. Myślałem, że masz jakąś rewolucyjną propozycję, która odmieni losy
    ludzkości czyli coś innego niż teraz się robi - dlatego tak się dopytywałem.

    > Kolejny raz pytasz o to samo. Ile razy mam ci pisać że należy
    > kontrolować rozwój płodu i nieudane ciąże przerywać.

    Heloł... więc kolejny raz zapytam: a jak kobieta nie będzie chciała
    przerwać, to co?

    J/w.

    > Już ci powiedziałem kilka razy. Czy piegi to już czy nie, decyduje
    > kobieta i nic nikomu do tego.

    Heloł... napisałeś "nieudane ciąże przerywać".

    Tak więc nadal nie rozumiem co tak właściwie proponujesz.

    > Decyduje kobieta.

    No to przerywać nieudane ciąże, czy nie przerywać?

    > Strugasz głupka ale ci odpowiem.

    Widzę ewidentną sprzeczność w Twojej propozycji.

    > Jeśli nie jest katoliczką i mimo tego
    > chce urodzić kalekę

    Jeżeli nie potrafi liczyć, ale potrafi pięknie śpiewać, to jest kaleką,
    czy nie jest?
    Jeżeli nie potrafi śpiewać, za to świetnie liczy, to jest kaleką czy nie?
    I kto o tym ma decydować?

    > to jej decyzja.

    No i podejmie decyzje - nie usuwamy.
    I co teraz? Przymusowa sterylizacja żeby dziecko nie przekazywało dalej
    "uszkodzonych" genów? Czy może o sterylizacji będzie decydowało to
    dziecko jak dorośnie?

    Jeszcze raz pytam: jak chcesz zagwarantować nieprzekazywanie
    "uszkodzonych" genów i ocalić ludzkość?
    Odpowiedź, że to decyzja matki, to żadna odpowiedź. To w żaden sposób
    nie gwarantuje nieprzekazywania "uszkodzonych" genów.

    > Prawu nic do tego, choć oczywiście
    > kalekę ma prowadzić przez życie na swój koszt, bo niby dlaczego
    > społeczeństwo ma dopłacać do jej zachcianek?

    Załóżmy, że utrzyma na własny koszt...
    ... czy to rozwiązuje problem nieprzekazywaniem dalej "uszkodzonych"
    genów? Bo chyba właśnie ten problem chcesz rozwiązać i o nim dyskutujemy?

    Mam przeczucie graniczące z pewnością, że bogaci nadal będą "wpuszczać"
    do puli "uszkodzone" geny. Gdy taki "uszkodzony" bogaty zapłodni biedną
    kobietę, przekaże swoje "złe" geny, potem ją porzuci... (albo
    "uszkodzona" bogata będzie miała kaprys posiadania dziecka z przystojnym
    czyścicielem basenu, chwilę później się rozmyśli i odda dziecko do okna
    życia... "bo uszkodzone")

    Teraz już rozumiesz dlaczego w XXI wieku cywilizowane społeczeństwa
    dorzucają się do "zachcianki" biednej kobiety?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 98. Data: 2021-06-30 12:53:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:10:28 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > też nigdy podczas badań się nie robiło, by właśnie kontynuować badania...
    >
    > Dodatkowo przypomnę, że są to firmy, które za różne fałszerstwa płaciły

    Juznet to bardzo wąskie grono użytkowników, a pl.soc.prawo czyta pewnie
    kilkanaście, góra 30-40, osób. 20 lat temu było lepiej, ale prawie wszyscy
    gdzieś wybyli i nawet ciężko znaleźć serwer z grupami dyskusyjnymi.
    Jeśli chcesz, żeby ludzkość przejrzała na oczy, lepiej pomyśl o jakimś
    innym medium, choćby telefonie do 'rozmów niedokończonych'.
    To co proponuje Kviat ma sens, bo czasopisma naukowe czyta wprawdzie mało
    osób, ale są wpływowe, przeto, kiedy porazisz ich światłem prawdy, zaraz
    odszczekają, co mówili wcześniej po radiach i telewizjach, co może
    doprowadzić nawet do zakazu szczepień.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 99. Data: 2021-06-30 13:05:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:32:51 +0200, Kviat napisał(a):

    > To teraz tak się nie robi w cywilizowanych państwach?

    Nie i to z kilku powodów. Pierwsze - procedura za droga, nie wszystkie
    kobiety stać na nią. Po drugie, wiedza o dobrych zasadach prokreacji
    jest wśrod kobiet znikoma, nawet w bogatych państwach, głównie dlatego
    że nie jest przedmiotem nauczania. Po trzecie, w "cywilizowanych"
    państwach obyczajowość jest pod wpływem religii chrześcijańskich które
    mało z rozumem mają wspólnego.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 100. Data: 2021-06-30 13:05:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:32:51 +0200, Kviat napisał(a):

    > a jak kobieta nie będzie chciała
    > przerwać, to co?

    To nie przerwie.
    --