  • 81. Data: 2021-06-30 10:23:27
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 10:17, Kviat napisał:

    > Przecież są dowody, że szczepionki działają.
    > Nie rozumiem o co Ci chodzi.

    dowody na razie są tej samej maści co w latach 90 smugi na szybie
    obrazowały święte postacie, do których ludzie się modlili.
    Na razie nie ma twardych dowodów skuteczności, bo badania trwają.

    > Nie. Nie mają.

    aha - tak rzecze Kviat - super wyrocznio.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 82. Data: 2021-06-30 10:27:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Kviatku, każdy akt prawny jest niedoskonały od samego poczęcia a to na
    > skutek tego że reguluje materię daleko bardziej skomplikowaną niż
    > przyjmuje ustawodawca. No więc co, ponieważ nie da się zrobić prawa
    > doskonałego, mamy nie robić go wcale?
    > A wracając do sprawy, to owszem, ten wyjątek uwzględniamy. I nadzorujemy
    > czy się go stosuje prawidłowo, bo prawo bez kontroli jest cieniem samego
    > siebie.

    Czyli wracamy do lewych zaświadczeń.
    Już widzę te kolejki armii antyszczepionkowców do rządowych punktów
    weryfikujących, czy zaświadczenie jest zasadne, czy nie... :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 83. Data: 2021-06-30 10:42:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 10:14:07 +0200, J.F napisał(a):

    > Nie trzeba :-)
    > W jakim kraju testowali ... nie napisali.

    Rutynowo nawet nie kliknąłeś albo przeczytałeś nagłówek i dalej jedziesz po
    swojemu:

    "Between July 27, 2020, and November 14, 2020, a total of 44,820 persons
    were screened, and 43,548 persons 16 years of age or older underwent
    randomization at 152 sites worldwide (United States, 130 sites; Argentina,
    1; Brazil, 2; South Africa, 4; Germany, 6; and Turkey, 9) in the phase 2/3
    portion of the trial. A total of 43,448 participants received injections:
    21,720 received BNT162b2 and 21,728 received placebo (Figure 1). At the
    data cut-off date of October 9, a total of 37,706 participants had a median
    of at least 2 months of safety data available after the second dose and
    contributed to the main safety data set. Among these 37,706 participants,
    49% were female, 83% were White, 9% were Black or African American, 28%
    were Hispanic or Latinx, 35% were obese (body mass index [the weight in
    kilograms divided by the square of the height in meters] of at least 30.0),
    and 21% had at least one coexisting condition. The median age was 52 years,
    and 42% of participants were older than 55 years of age "

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 84. Data: 2021-06-30 10:46:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 19:02:01 +0200, J.F napisał(a):

    > Dawniej by dziecko umarlo, dzis ma szanse przezyc, bedzie sobie
    > normalnie zylo ... i byc moze przenosilo dalej wade genetyczna.

    Niemcy już się wzięli za likwidowanie podobnych problemów, ale wojna się
    skończyła i nie dali rady udoskonalić do końca puli genowej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 85. Data: 2021-06-30 10:49:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > dowody na razie są tej samej maści co w latach 90 smugi na szybie
    > obrazowały święte postacie, do których ludzie się modlili.
    > Na razie nie ma twardych dowodów skuteczności, bo badania trwają.

    Kłamiesz.
    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,sku
    tecznosc-szczepionek-na-covid-19--porownanie-,artyku
    l,93888237.html

    https://szczepienia.pzh.gov.pl/jaka-jest-skutecznosc
    -szczepionek-przeciw-covid-19-wobec-wariantu-delta-w
    irusa-sars-cov-2/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 86. Data: 2021-06-30 11:08:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 10:49, Kviat napisał:

    > Kłamiesz.
    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,sku
    tecznosc-szczepionek-na-covid-19--porownanie-,artyku
    l,93888237.html

    Gdzie kłamię?

    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/jaka-jest-skutecznosc
    -szczepionek-przeciw-covid-19-wobec-wariantu-delta-w
    irusa-sars-cov-2/

    Zobacz sobie zastosowane metody badawcze, oraz te jakie się stosowało do
    tej pory. Przykład właśnie skuteczność - badano w półrocznych odstępach
    a nie kilkutygodniowych. I nawet w tych półrocznych wyniki były różne,
    ale one były przynajmniej uzasadnione, a tu mamy efekty błędów obliczeń,
    bo otrzymujemy wyniki w granicach błędów statystycznych i na nich
    opieramy wyliczenia. To tak jakby ktoś rzucił 5 razy monetą i na tej
    podstawie wyciągnął wnioski w sprawie statystyki wypadania orła czy reszki.

    Szanujmy się.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 87. Data: 2021-06-30 11:18:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 10:46:38 +0200, Olin wrote:

    > Niemcy już się wzięli za likwidowanie podobnych problemów, ale wojna się
    > skończyła i nie dali rady udoskonalić do końca puli genowej.

    Tylko w ich czasach medycyna byla jeszcze dosc slaba i dobor naturalny
    dzialal.
    A dzis prawie nie dziala.

    J.

  • 88. Data: 2021-06-30 11:24:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 10:42:57 +0200, Olin wrote:

    > Rutynowo nawet nie kliknąłeś albo przeczytałeś nagłówek i dalej jedziesz po
    > swojemu:

    przeczytalem kawalek, ale to dalej bylo ...

> [...]
    > randomization at 152 sites worldwide (United States, 130 sites; Argentina,
    > 1; Brazil, 2; South Africa, 4; Germany, 6; and Turkey, 9)

    No no, ciekawe. Odszkodowania w USA bylyby duze, musieli byc w miare
    pewni bezpieczenstwa produktu.

    P.S.
    "Only 0.2% of vaccine recipients and 0.1% of placebo recipients
    reported fever (temperature, 38.9 to 40°C) after the first dose, as
    compared with 0.8% and 0.1%, respectively, after the second dose.

    Two participants each in the vaccine and placebo groups reported
    temperatures above 40.0°C. "

    reakcja psychosomatyczna ... czy sie wlasnie zarazili ... moze i Covid
    wlasnie :-)

    J.

  • 89. Data: 2021-06-30 11:26:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 10:46:38 +0200, Olin napisał(a):

    > Niemcy już się wzięli za likwidowanie podobnych problemów, ale wojna się
    > skończyła i nie dali rady udoskonalić do końca puli genowej.

    Naprawdę nie widzisz jaką bzdurę napisałeś? Coś w rodzaju: Młotkiem
    można zabić i tak się zdarzało więc zlikwidujmy wszystkie młotki.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 90. Data: 2021-06-30 11:37:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 11:26:03 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Naprawdę nie widzisz jaką bzdurę napisałeś?

    Nie.
    Kto i na podstawie jakich kryteriów ma decydować, kto może mieć dzieci?
    Jak chcesz to egzekwować? Sterylizacja? Przyzwoitka? Pas cnoty?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl