    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Date: Wed, 30 Jun 2021 12:53:32 +0200
    <6kpcqj9ox4i1$.3wknf9tp54ys.dlg@40tude.net> <sbcu00$ria$1@gioia.aioe.org>
    <1gn4yjsvy2oz.swo7hhm7880o$.dlg@40tude.net>
    <1tjogaomc3mo5$.g3g6c7o1ubg0.dlg@40tude.net>
    <1bljirkhio6bc$.15y7zuhubktcv.dlg@40tude.net>
    <sbf7hl$mqo$2@gioia.aioe.org>
    <1p7oyaa8a4xui$.yvnebvgre1v$.dlg@40tude.net>
    <sbf81i$115p$1@gioia.aioe.org> <sbfd70$1hif$2@gioia.aioe.org>
    <sbh0td$1qg3$1@gioia.aioe.org> <sbh9ak$18pm$1@gioia.aioe.org>
    <sbh9lu$1dns$1@gioia.aioe.org> <sbhb6o$53i$1@gioia.aioe.org>
    <sbhc9t$lq2$1@gioia.aioe.org> <sbhfds$4nr$1@gioia.aioe.org>
    <sbhfuk$c93$1@gioia.aioe.org>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:10:28 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > po co mam pisać, skoro oni o tym wiedzą.. Ba nawet w ulotkach swoich
    > jasno piszą na wszelki wypadek, że nie znają większości rzeczy. Wyniki
    > badań zrobione niezgodnie ze sztuką, ale wystarczające dla urzędników,
    > aby pozwolić warunkowo na użycie preparatu. Żeby zaś nie wyszło, że
    > wyniki były lewe, na początku roku zaszczepiono grupy porównawcze, czego
    > też nigdy podczas badań się nie robiło, by właśnie kontynuować badania...
    >
    > Dodatkowo przypomnę, że są to firmy, które za różne fałszerstwa płaciły
    > duże odszkodowania w przeszłości.

    Juznet to bardzo wąskie grono użytkowników, a pl.soc.prawo czyta pewnie
    kilkanaście, góra 30-40, osób. 20 lat temu było lepiej, ale prawie wszyscy
    gdzieś wybyli i nawet ciężko znaleźć serwer z grupami dyskusyjnymi.
    Jeśli chcesz, żeby ludzkość przejrzała na oczy, lepiej pomyśl o jakimś
    innym medium, choćby telefonie do 'rozmów niedokończonych'.
    To co proponuje Kviat ma sens, bo czasopisma naukowe czyta wprawdzie mało
    osób, ale są wpływowe, przeto, kiedy porazisz ich światłem prawdy, zaraz
    odszczekają, co mówili wcześniej po radiach i telewizjach, co może
    doprowadzić nawet do zakazu szczepień.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek