  • 1. Data: 2021-06-25 14:08:45
    Temat: ekscelencja sołtys
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Arcybiskup Ochlej Leszek Głódź złamał prawo kanoniczne obejmując urząd
    sołtysa w Piaskach na Podlasiu.
    Tyle tytułem wstępu, żeby nie było narzekań na offtopiczność.

    Jak donoszą media, mieszkańcy już szukają dziury w całym i bezwzględnie
    atakują Kościół tudzież wiarę katolicką:
    <<Każe do siebie mówić "Ekscelencjo sołtysie" i lepiej mu potakiwać, bo od
    razu się denerwuje.>>

    https://wiadomosci.wp.pl/abp-glodz-soltysem-we-wsi-w
    ybuchly-pierwsze-swary-6654182416796224a

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-06-26 07:49:45
    Temat: Re: ekscelencja sołtys
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2021 o 14:08, Olin pisze:
    > Jak donoszą media, mieszkańcy już szukają dziury w całym i bezwzględnie
    > atakują Kościół tudzież wiarę katolicką

    To kto Go wybrał?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-06-26 19:01:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-25 o 14:08, Olin pisze:
> [...]
    > razu się denerwuje.>>
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/abp-glodz-soltysem-we-wsi-w
    ybuchly-pierwsze-swary-6654182416796224a

    Takie coś jak i inne debilizmy woła o pomstę do Nieba.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-06-28 10:28:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 26 Jun 2021 07:49:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To kto Go wybrał?

    Masz zwyczaj czytania podlinkowanych tekstów?
    W artykule jest opisane, kto głosował na Generała.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl