  • Data: 2004-12-18 10:11:39
    Temat: Dziwna umowa potrzebna - POMOCY!!!!!!!
    Od: "karol128" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem tzn. musze spisać umowę na takich dziwnych zasadach. Ja kupuje
    motocykl ale wpłacam sprzedającemu tylko część pieniędzy tzn.5000zł.
    Dokumenty i tablica rejestracyjna oraz prawo własności przechodzi na mnie
    lecz motocykl pozostaje u sprzedającego do czasu spłacenia przeze mnie reszty
    kwoty.

    Moje pytania są następujące:
    Jak spisać taką umowę żeby była prawnie ważna i z korzyścią dla mnie. Może
    ktoś ma jakiś wzór? Chodzi mi o to żeby sprzedający nie mógł mnie oszukać.

    pozdrawiam