  • Data: 2004-10-13 19:13:43
    Temat: Dziwna sprawa - prosze o pomoc
    Od: Eddie <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na samym poczatku chcialbym poprosic o wypowiedz wszystkich osob ktore
    chociaz w najmniejszym stopniu mogly by mi pomoc.

    Moja sytuacja przedstawia sie tak:
    Ojciec mial firme, ja bylem wtedy niepelnoletni. Podobno kupil jakis
    towar w firmie X. 6 lat temu mial wypadek i zginol, zaraz po tym firma X
    wystapila ze sprawa sciagniecia dlugu (8 tys zlotych). Nie mieli na to
    zadnych dokumentow. Moja mamuska znalazla jakies kwity i okazalo sie ze
    polowa zostala wplacona, czyli ok 4 tys zl (te kwity mielismy w domu).
    Owego felernego dnia kiedy ojciec zginal podobno byl wplacic reszte. Ale
    tego sie juz nie dowiemy, zadne pieniadze ani dokumenty nie zostaly przy
    nim odnalezione.

    Po pokazaniu tych kwitow sprawa ucichla, no ale teraz ni stad dostaje
    pismo od komornika ktory kaze mi spracic dlog. Wczesniej nie dostalem
    zadnych innych dokumentow (wezwan), oprocz 1. Bylo ono z sadu i kazali
    mi sie ustosunkowac do sprawy. Wiec napisalem im ze bylem niepelnoletni
    i nie orientuje sie w sprawie.

    Ani mama ani ja nie stawilismy sie na rozprawach, z powodu przyczyn
    ktorych nie chcial bym tu poruszac.

    Teraz po tych 6 latach od 1 rozprawy, zrobilo sie z tej kwoty dzieki
    odsetkom troche wiecej (kwota glowna to ok 4 tys zl) do splaty mam 15
    tys zl.

    Mam 22 lata jestem bezrobotny, mam dziewczyne z ktora zyje i dziecko.
    Utrzymujemy sie z renty po ojcu (534 zl).

    JAK MAM SIE BRONIC W TAKIEJ SYTUACJI?

    CZY JEST COS CO MOGE ZROBIC ZEBY NIE POGRAZYC SIE / POZBYC SIE DLUGU?

    Krzysiek