    From: "Grzesiek G." <G...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dyspozycja domeną bez upoważnienia
    Date: 3 Mar 2006 00:51:34 -0800

    Witam

    mam taki problem, FIRMA1 miała domenę zarejestrowaną w NASK, ale
    stronę utrzymuje w FIRMIE2, FIRMA2 zadysponowała sobie domeną FIRMY1
    bez informowania tejże firmy że zmienia im rejestratora. Przede
    wszytkim nie podoba mi się to że FIRMA2 wykorzystała dane FIRMY1 do
    tego aby bez jej zgody i wiedzy zadysponować własnością FIRMY1 a na
    koniec wystawić fakturę za utrzymanie domeny.

    Co takiej firmie można zrobić ? Bo oni uważają że wszystko jest w
    porządku i że mieli do tego pełne prawo.

    Pozdrawiam
    Grzesiek G.