  • Data: 2005-08-13 22:17:51
    Temat: Dodatkowe zabezpieczenie (kraty) na klatce schodowej.
    Od: "GG" <g...@g...gg> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy mozna zamontowac na klatce schodowej dodatkowe zabezpieczenie w postaci
    krat z drzwiami, oddzielajac w ten sposob czesc wspolnego korytarza od
    reszty, wydzielona czesc ma okolo 15m2. Chodzi o prywatna kamienice, sposrod
    mieszkancow jest powolana wspolnota zarzadzajaca nieruchomoscia

    Teoretycznie ogranicza to czesc wspolna korytarza i nieformalnie zwieksza
    przestrzen uzytkowa osoby (osob) za tym zabezpieczeniem. Nie wiem czy nie
    koliduje to z przepisami przeciwpozarowymi, czy nie wymusi podniesienia
    czynszu i w koncu, czy mozna bedzie mnie zmusic do zdemontowania tego
    zabezpieczenia? Prosciej: czy ktos moze mi sie do tego "doczepic"?

    Pozdr,
    Greg.