  • 1. Data: 2005-08-13 22:17:51
    Temat: Dodatkowe zabezpieczenie (kraty) na klatce schodowej.
    Od: "GG" <g...@g...gg>

    Witam,

    Czy mozna zamontowac na klatce schodowej dodatkowe zabezpieczenie w postaci
    krat z drzwiami, oddzielajac w ten sposob czesc wspolnego korytarza od
    reszty, wydzielona czesc ma okolo 15m2. Chodzi o prywatna kamienice, sposrod
    mieszkancow jest powolana wspolnota zarzadzajaca nieruchomoscia

    Teoretycznie ogranicza to czesc wspolna korytarza i nieformalnie zwieksza
    przestrzen uzytkowa osoby (osob) za tym zabezpieczeniem. Nie wiem czy nie
    koliduje to z przepisami przeciwpozarowymi, czy nie wymusi podniesienia
    czynszu i w koncu, czy mozna bedzie mnie zmusic do zdemontowania tego
    zabezpieczenia? Prosciej: czy ktos moze mi sie do tego "doczepic"?

    Pozdr,
    Greg.

  • 2. Data: 2005-08-14 03:31:05
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    GG napisał(a):
> [...]
    > reszty, wydzielona czesc ma okolo 15m2. Chodzi o prywatna kamienice, sposrod
    > mieszkancow jest powolana wspolnota zarzadzajaca nieruchomoscia

    Jeśli zgodzi się na to wspólnota a sposób wykonania będzie zgodny z
    przepisami, to można.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-08-14 18:10:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GG" <g...@g...gg> napisał w wiadomości

    Ściana jak każda inna. Musi być zgodna z przepisami, czyli generalnie
    nie może utrudniać korzystania z klatki przez inne osoby. No i wymaga
    oczywiście zgody wspólnoty, która jest przecież właścicielem tej części
    klatki.