  • Data: 2003-10-05 10:47:21
    Temat: Dochodzenie swoich praw
    Od: "Marcin" <jawa_(-at-)_@hm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Poszukuje dla znajomego adresow internetowych instytucji ktore zajmuja sie
    dochodzeniem praw ludzi ds ilosci lat pracy itp... - nie wiem czy fachowo to
    nazwalem dlatego kieruje zapytanie tutaj bo za bardzo nie wiem gdzie szukac
    i nawet jak zadac zapytanie w wyszukiwarkach...
    Nie wiem czy dobrze kojaze ale moze cos zwiazanego z Bruksela lub
    Strassburgiem ?

    --
    UWAGA:
    Adres antyspamowy... przy odpowiedzi bezposrednio

    Marcin.