  • Data: 2007-08-07 07:03:04
    Temat: Dobry adwokat
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam do szanownego grona nastepujace pytanie. Sama wielokrotnie korzystalam z
    uslug kancelarii (wowczas jeszcze) Kubas S.C. i przyznam, ze jest to jedna z
    najlepszych jesli nie najlepsza tego typu kancelaria w Krakowie. Mowie o
    sprawach rodzinnych ale takich naprawde trudnych. Kolezanka potrzebuje podobnego
    adwokata ale ze wzgledu na konflikt interesow nie moze skorzystac z kancelarii
    Kubas. Pytanie moje do Was jest takie czy mozecie polecic naprawde dobrego i
    agresywnego adwokata od spraw rodzinnych w Krakowie, i to takiego, ktory moglby
    rownac sie z ta kancelaria, z ktorej ja korzystalam? Bede wdzieczna a moja
    kolezanka jeszcze bardziej :) Cena tak naprawde nie gra roli, kancelaria musi
    byc naprawde dobra i to jest priorytet.

    Z gory Wam dziekuje :)

    Pozdrowionka.

    Zosia