    From: "drq" <d...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dla mnie nie ma świąt :(
    Date: Thu, 19 Jun 2003 21:21:56 +0200

    Witam wszystkich!

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale jak ktoś może udielić mi odpowiedzi
    będę wdzięczny.

    Od niedawna pracuje w firmie na pełen etat. Mój pracodawca wymaga odemnie
    dyspozycyjności 24h na dobe 6 dni w tygodniu. Jestem często wykorzystywany
    jako tech-support oraz usuwam awarie różnych systemów komputerowych. Jak to
    się ma do prawa pracy?? Czy powinno mi się płacić za gotowość ??

    Pozdrawiam!