  • Data: 2005-09-29 21:38:24
    Temat: Dialer-czy muszę płacić?
    Od: Lucjan <a...@b...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    jak to mówi Korwin-Mikke, "będę mówił krótko i logicznie" :): Otóż,
    wdzwaniam się do netu przez modem analogowy(tak, jeszcze są tacy...) i
    zdażyło mi się nieopatrznie zainstalować jakieś badziewie, które
    okazało się dialerem, a miało niby wysyłać smsy. W ten sposób za
    kilkudziesięciominutowy dostęp do netu będę musiał słono zapłacić Czy
    mam szanse, że Tepsa podaruje mi zapłacenie za ten dialer i policzy mi
    to wg normalnej taryfy? Na co się powołać?
    Druga sprawa. Czy tworzenie takich dialerów
    nie jest łamaniem prawa i można karać ludzi, którzy je robią? Tak,
    wiem, że zgodziłem się na instalację tego czegoś, ale w
    nieświadomości, że to jest program, który połączy mnie z 0 700