    From: majakos0 <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dane z ośrodka dokumentacji geodezyjnej
    Date: Wed, 20 Oct 2004 10:24:51 +0000

    Szanowni grupowicze

    Zadałem pytanie na grupie dyskusyjnej pl.sci.geodezja, ale bardziej
    chodzi mi o zagadnienia z samego prawa

    Moje pytanie :

    Na jakiej podstawie prawnej
    Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej odmawia wydania geodecie W FORMIE
    ELEKTRONICZNEJ wypisów z rejestru gruntów niezbędnych do opracowania
    zgłoszonej roboty geodezyjnej, mimo że technicznie jest to możliwe?
    Wypis nie jest przekazywany dalej tylko dane z tego wypisu służą do
    sporządzenia dokumentacji do  operatu składanego do Ośrodka.

    Za odpowiedź z góry dziękuję
    Marek