  • Data: 2004-03-30 11:37:45
    Temat: DG a koszta za studia
    Od: "Agusia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow
    Wlasnie wrocilam z uczleni i okazalo sie ze w tym roku (2004) nie ma
    odliczenia na ksztalcenie ; rok 2003 byl ostatnim ...ponoc.. Czy to prawda?

    Czy prowadzac dzialalnosc gospodarcza jednoosobowa (vatowiec) moge w tym
    roku (2004) wrzucic w koszta oplate za moje studia? Dodam ze dzialalnosc
    zwiazana jest z braza informatyczna tak jak i moje studia... czy mozna
    dokonac takiego odliczenia ?
    Prosze o wszelkie informacje bo na uczelni nic nie wiedza na ten temat...
    Pozdrawiam
    Agnieszka