  • Data: 2010-11-21 13:47:21
    Temat: Czytanie cudzej korespondencji
    Od: "Genowefa Rada" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem.
    podejrzewam, że ktoś loguje się do mojej skrzynki email i czyta moją pocztę; nie
    wiem jak to robi. Podejrzewam kto to jest. Zachowuje się tak, jakby wiedział o
    mnie wszystko, ale ukrywa to. Nie to, zebym się bała, ale mam w skrzynce trochee
    zdjęć i wymieniam się z przyjaciółką linkami i plotkujemy sobie, także o nim.

    Czy iść z tym na policję? bo czytanie korespondencji to przestępstwo.

    ale tak myslę co oni zrobią? jak dowiedzą się, że ktoś się loguje do mojej
    skrzynki ? i jak się dowiedzą to co? od razu do niego pójdą i go aresztują ? nie
    wiem jak to się odbywa, bo nauczka by mu się przydała, ale nie aż tak, aby go
    aresztowali.