    From: "Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czyje dziecko-brat bliźniak- DNA
    Date: Thu, 16 Jul 2009 07:38:50 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Proszę o pomoc. Problem polega na tym, że dotyczy dziecka. Pewna Pani podała
    mnie do sądu o alimenty. Były wykonywane badania DNA na badaniu. Wykazało że
    jestem w 99.99999 procent ojcem dziecka ale mam brata bliźniaka jednojajowego.
    Tej pani praktycznie nie znam. Nie doszło między nami do stosunku.Już rok
    czasu jest po ostatniej decyzji sądu.Czy da się coś zrobić żeby sprawa jeszcze
    raz się odbyła z wykonaniem badan na mnie i na bracie z udziałem tej Pani i
    dziecka. Gdzie można coś znaleźć na ten temat. Jakie przepisy o tym mogą mówić.
    Proszę się nie śmiać to poważna sprawa. Proszę o pomoc.