eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest wyłudzenie? › Czy to jest wyłudzenie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-
    mail
    From: "Jacek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to jest wyłudzenie?
    Date: Sat, 8 Nov 2008 20:06:29 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <gf4o2o$qfh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aayy66.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1226171288 27121 83.6.136.66 (8 Nov 2008 19:08:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Nov 2008 19:08:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562637
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzień dobry !
    Jestem posiadaczem palmtopa Fujitsu-Siemens N560. W palmtopie według mnie uległo
    uszkodzeniu gniazdo, do którego wkłada się kabel synchronizujący urządzenie z
    pecetem. Napisałem list elektroniczny z opisem objawów uszkodzenia do serwisu
    mającego w swoim adresie tekst: fujitsu-siemens_serwis. Poprosiłem o ocenę czy
    mogą podjąć się naprawy i za ile. Najpierw zażądano podania przeze mnie tylko i
    wyłącznie numeru fabrycznego urządzenia, a po kilku dniach dostałem pocztą
    elektroniczną "wstępną ekspertyzę techniczną" naprawy urządzenia o podanym
    przeze mnie numerze seryjnym. Technik, bez oglądania, tylko na podstawie mojego
    opisu (a czy moja diagnoza jest dobra, to nie wiem) wycenił naprawę
    następująco: nowa płyta główna 1745 zł, koszt wymiany 160 zł + VAT czyli razem
    2325 zł. Jednocześnie w e-mailu jest informacja, że gdy rezygnuję z usługi
    powinienem zapłacić 160 zł + VAT za ekspertyzę, której dokonano. Z innej firmy
    dostałem ofertę na wymianę gniazda za 300 zł + VAT. Dosyć długo czekałem na
    odpowiedź z serwisu, dodatkowo stałem jeszcze przed
    koniecznością zakupu nowego akumulatora za około 200 zł wybrałem zupełnie inne
    rozwiązanie: kupiłem w sklepie nowy N560 z 2-letnią gwarancją i nowym
    akumulatorem za 1150 zł brutto. Dodatkowo zakup premiowany jest pewną ilością
    punktów, które umożliwiają darmowe pobranie ze strony F-S płatnego
    oprogramowania. Zakładam, że serwis może nasłać na mnie firmę Kruk, bo nie widzę
    powodu abym miał za cokolwiek im płacić. Gdzie się lepiej najpierw udać: do
    prokuratury z informacją o próbie wyłudzenia, czy do rzecznika praw ochrony
    konsumenta? Proszę o radę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1