  • Data: 2008-11-09 13:15:02
    Temat: Re: Czy to jest wyłudzenie?
    Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A czym według Ciebie jest ekspertyza techniczna (nawet wstępna) za którą
    chcą wystawić mi rachunek?. Znalazłem w googlach takie zdanie: "Istotnym
    jest rozgraniczenie pojęć pomiędzy oceną i opinią techniczną
    a ekspertyzą techniczną. Wykonywanie tych pierwszych opiera się o spodziewany
    (projektowy) stan elementów i konstrukcji,
    zaś w przypadku drugim - o rzeczywisty stan materiałowo-konstrukcyjny
    analizowanego obiektu." Jest to fragment artykułu prof.
    dr hab. inż. Leonarda Rukiewicza. Dotyczy spraw budowlanych, ale chyba
    definicje prawne w technice powinny być podobne. Trudno nazwać mój e-mail z
    opisem problemu oceną rzeczywistego stanu materiałowo-konstrukcyjnego
    obiektu.
    Pozdrowienia
    Jacek