  • Data: 2008-11-08 19:57:03
    Temat: Re: Czy to jest wyłudzenie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:
    > Dzień dobry !
    > Jestem posiadaczem palmtopa Fujitsu-Siemens N560. W palmtopie według
    > mnie uległo uszkodzeniu gniazdo, do którego wkłada się kabel
    > synchronizujący urządzenie z pecetem. Napisałem list elektroniczny z
    > opisem objawów uszkodzenia do serwisu mającego w swoim adresie tekst:
    > fujitsu-siemens_serwis. Poprosiłem o ocenę czy mogą podjąć się
    > naprawy i za ile. Najpierw zażądano podania przeze mnie tylko i
    > wyłącznie numeru fabrycznego urządzenia, a po kilku dniach dostałem
    > pocztą elektroniczną "wstępną ekspertyzę techniczną" naprawy
> [...]

    skad ja to znam. ten sam numer w serwisie EPSONA w bielsku białej...

    tym razem po ekspertyzie drukarki (dostarczyłem ją do serwisu) zaproponowali
    mi okazyjna naprawę której wartość przekraczała koszt nowej drukarki z
    gwarancją 2 lata, łaskawie proponowali mi 2 miesiące gwarancji po naprawie
    :) koszt ekspertyzy 250 zł.

    napisałem pismo z żądaniem wydania drukarki oraz informacją że w przypadku
    przetrzymywania mojej drukarki i podtrzymania rządanai opłaty za ekspertyzę
    zgłoszę sprawę do prokuratury jako wyłudzenie oraz poinformuje centrale
    EPSON i prasę. Drukarkę oddano mi bez dodatkowych kosztów.

    Polecony an grupach serwis naprawił ja za drobną opłatą (powodem złej pracy
    były zabrudzone tarcze kodowe)