  • Data: 2002-08-03 08:02:58
    Temat: Czy to będzie naruszenie praw autorskich
    Od: "Marceli" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem zlecenie od pewnego człowieka, gdyż poprzedni webmaster zrezygnował
    i ja mam przejąć obowiązki po nim. Tylko mam malutkie pytanie. Człowiek ten
    pozostawił takie coś w stopce:
    <META
    content="Wszelkie prawa zastrzezone. Modyfikowanie, kopiowanie, publikacja
    calosci lub fragmentow kodu, grafiki lub wszelkich innych materialow
    zawartych na tej stronie bez WYRAZNEJ zgody autora ZABRONIONE"
    name=Copyright>
    Czy jeżeli poprzedni webmaster nie otrzymał jeszcze wynagrodzenia to nadal
    jest prawowitym właścicielem tej strony i kodu,?Jeżeli otrzymał za to
    pieniądze właścicielem tej strony będzie zleceniodawca tej strony? Czy
    możecie mnie odesłać do jakiś aktów prawnych gdzie bedzie to wyjaśnione,
    tylko proszę nie do całego rozdziału o prawie autorskim.