  • Data: 2008-11-03 21:12:59
    Temat: Czy musze podpisac anekst do umowy o prace?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej, mam maly problem i pytanka w zwiazku z tym.

    Dzis mi i paru innym pracownikom zostal przedstawiony do podpisania
    anekst do umowy o prace, ktory zmienia na mocy aneksu wiazaca umowe o prace.
    Aneks tyczy sie na pierwszy rzut oka dupereli, a mianowicie zobowiazania
    pracownika do zachowania tajemnicy przedsiebiorstwa.
    Jak pisalem, niby duperela ale zalacznik do aneku z wypisanymi
    zobowiazaniami moze mnie niepokoic.

    Pytanie teraz ile czasu mam na podpisanie aneksu? Firma chce aby to
    podpisac natychmiast, a ja chcialbym sie moc zastanowic i skonsultowac
    te zapisy w tej umowie o zachowaniu poufnosci.
    Co sie stanie jesli nie podpisze tego aneksu?

    Czy to co mi podsunieto do podpisania mam traktowac jako wypowiedzenie
    zmieniajace czy jeszcze nie?

    Jacek Kustra