  • Data: 2008-11-04 07:38:02
    Temat: Re: Czy musze podpisac anekst do umowy o prace?
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 22:12:59 +0100, castrol napisał(a):

    > Pytanie teraz ile czasu mam na podpisanie aneksu? Firma chce aby to
    > podpisac natychmiast, a ja chcialbym sie moc zastanowic i skonsultowac
    > te zapisy w tej umowie o zachowaniu poufnosci. Co sie stanie jesli nie
    > podpisze tego aneksu?

    Czasu masz tyle, ile zechcesz, a ściśle: dopóki pracodawca nie uzna, że
    czas się dowiedzieć kto je podpisał a kto nie.

    > Czy to co mi podsunieto do podpisania mam traktowac jako wypowiedzenie
    > zmieniajace czy jeszcze nie?

    Nie widzę treści, ale z tego co piszesz ma to raczej charakter
    porozumienia zmieniającego.
    Jeśli nie ma tam słów "wypowiadam warunki pracy w części...", wskazania
    terminu skuteczności wypowiedzenia oraz wskazania terminu na odwołanie
    się do sądu -- jest to niewątpliwie porozumienie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl