    From: "Bronek" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy moge się jeszcze odwoła
    Date: Sun, 2 Feb 2003 13:17:41 +0100

    Jestem nauczycielem (2 rok) i podpisałem zwolnienie na podstawie
    porozumienia stron zastraszony przez pracodawcę (dyrektora) tym że jak się
    nie zwolnię to on mnie zwolni dyscyplinarnie za nie właściwe zachowanie w
    stosunku do zajmowanego stanowiska (spoufalanie się z uczniami, niestosowne
    komentarze, a nawet zasugerował molestowanie) do namysłu dano mi 24 h ale
    najpierw poczęstowano mnie solidną dawką wizji (2 h) co będzie jak zostanę
    zwolniony dyscyplinarnie. Podpisałem ugodę i odebrałem świadectwo pracy ale
    po przemyśleniu tego doszedłem do w wniosku że popełniłem chyba błąd bo
    przecież nie można tak sobie kogoś zwolnić nie mając dowodów a tylko
    pomówienia bo nie było żadnych skarg a tylko opowieści kilku uczennic
    zebrane przez panią pedagog na polecenie dyrektora (nieprawdziwe lub mocno
    naciągane). Myślę że to ze strony dyrektora był blef oparty na tym że mnie
    zastraszy i przekona do podpisania ugody (co się mu udało) żeby się pozbyć
    niewygodnego nauczyciela. Moje pytanie brzmi czy mogę to jakoś odkręcić
    czy teraz się już nic nie da zrobić. Zwolnienie jest z datą 01.lutego.2003.