  • Data: 2007-08-22 13:13:17
    Temat: Co zrobić ?
    Od: " Ewa" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    brat wywióz chorego ojca /78 lat/ - podobno do lekarza...Od kilku dni ojciec
    do domu nie wraca /mieszkamy wszyscy razem w jednym domu/, brat zamknął jego
    pokój na klucz, nie chce powiedzieć, gdzie jest ojciec...
    Faktem jest, że od lat stara się mnie pozbyć z dziećmi z domu /mam prawo tu
    mieszkać bo mam udział po zmarłej mamie/ i mieć wszystko dla siebie, bo to
    jest wg niego "JEGO ojcowizna".
    Zastanawiałam się nad telefonem na policję, bo nie wiem, gdzie szukać - w
    okolicznych szpitalach go nie ma. Kiedyś brat odgrażał się, że ojca, jak
    będzie niedołęzny, odda do domu starców. Ja na to nie pozwolę, choć jestem w
    trudnej sytuacji-jestem sama z 2 dzieci.
    Ojciec robił badania i były w normie, miał tylko kłopoty z poruszaniem się i
    trochę z utrzymaniem równowagi, no ale to już wiek...

    Jak taką sytuację rozwiązać?
    Poradżcie coś :(
    Pozdr