  • Data: 2006-05-27 06:17:05
    Temat: Co zrobić ?
    Od: "Tomek" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W pewnym miesieczniku ukazal sie moj artykul (podpisany moim imieniem i
    nazwiskiem). Wydawnictwo majac moje materialy wogole nie poinformowalo mnie
    kiedy co i jak. Dopiero gdy wyslalem mail z zastrzezeniem ze nie zycze sobie
    publikacji i wykorzystywania moich materialow zadzwonili proponujac umowe i
    zaplate (300 zl :-/ ).

    Minely juz 2 miesiace, ani umowy ani pieniedzy, pisze maile, dzwonie,
    poszedl nawet polecony juz. Wszystko bez odzewu lub z zapewnieniem ze tak
    tak juz zalatwiamy.

    Co ja biedny moge zrobic ? Czuje sie oszukany. Chyba ewidentnie zlamano
    prawo autorskie.

    PLEASE HELP

    Tomek