  • Data: 2002-10-12 01:13:50
    Temat: Co to wlasciwie jest ten wapark
    Od: "wish" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Zostalem dzisiaj obdarowany kwitkiem na 50zl za to ze sie spoznilem 10 minut
    z parkomatem. Jak narazie nie zamierzam placic. Czy ktos moglby mnie
    skierowac do zrodel tlumaczacych konsekwencje mojego niecnego postepowania?
    Co wapark moze, na jakiej podstawie, w teorii i w praktyce? Jesli to bylo na
    FAQ grupy (wcale by sie nie zdziwil :)) to prosilbym o link do tegoz.

    pozdr.
    Piotr Turek

    P.S. Slyszalem ze cala ta instytucja tak naprawde jest nielegalna i nie ma
    prawa wogole pobierac jakichkolwiek oplat :).