  • Data: 2011-03-17 23:17:24
    Temat: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem półtora miecha temu Win XP.
    http://allegro.pl/ms-windows-xp-home-edition-pl-oem-
    fv-sp3-1pak-i1433248829.html
    Byłem dzisiaj z kompem u znajomego (tym, na którym zainstalowałem - i o czym
    pisałem na pręgu - Malinową Mandarynkę) powymieniać parę bebechów. Wziąłem
    przesyłkę z nośnikiem aby sprawdzić, czy na ww. konfiguracji ruszy
    instalator Windows.

    No i wkurwiłem się niemożliwie. Wydawało mi się, że za trzy stówy kupuje się
    u nas legalny system (tyle mniej więcej płaciłem w sklepie parę lat temu za
    oikspeki do firmy). Jednak chyba jest inaczej.
    Dzisiaj dopiero dokładniej przyjrzałem się przesyłce (wcześniej tylko
    wysunąłem i schowałem do koperty; szybki rzut oka, wydawało się ok). Płyta
    bdb, ale nie idealna, hologram odklejany, przyklejony do kawałka
    silikonowego papieru. Wszystko wyszło dopiero po dokładniejszych
    oględzinach. Znajomy powiedział, że system zapewne się zarejestruje w MS,
    ale nie przejdzie dokładniejszej weryfikacji.
    Jak skurwysynowi zrobić "dobrze"? Nie mam zamiaru iść z nim na żadne
    układziki typu zwrot kasy + pozytywny koment.
    A może, do chuja wacława, mylę się ja i znajomy?

    Wkurwiony,

    Koziołek