  • Data: 2011-03-18 11:25:18
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Marcin Balcerzak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Mar 2011 09:08:30 +0100, MW wrote:

    > Zbyt uogólniasz.

    Podał suche stwierdzenie faktu, a przy tym subtelnie zasugerował, że mogę
    być pierdolonym kapusiem. Chyba nie spodobało mu się, że w wątku
    "uprawnienia windykatora" pokazał się jako chamowaty troll i teraz jakoś
    próbuje nadrobić.

    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_f
    rm/thread/cd1c0ad30059910a?hl=en#

    Andrzeju, nie tędy droga. Nie w używaniu wulgaryzmów. I nie przez mnie. Dla
    mnie EOT.

    --
    Marcin Balcerzak