  • Data: 2005-08-17 20:45:59
    Temat: Budowa domów na sprzedaż
    Od: "Michal Z." <i...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Tak się składa, że jestem w posiadaniu dużej działki. Chciałbym wybudować na
    części działki dom, ale nie dysponuję wystarczającymi środkami finansowymi,
    aby pokryć koszty budowy z własnej kieszeni.

    Chciałbym działkę podzielić na 5 części i 4 z nich sprzedać. Aby jednak
    wyciągnąć z tego jak najwięcej korzyści, oraz zachować ogólny ład na całym
    terenie, pomyślałem o wybudowaniu 5 domów i sprzedaży 4 w stanie
    surowym-zamkniętym, wraz z działkami.

    Zaletą tego ma być:

    - wybudowanie 5 domów taniej (rabaty na materiałach, robociźnie)

    - zakończenie poważnych prac budowlanych w jednym czasie

    - ogólne zagospodarowanie terenu, aby całość wyglądał estetycznie
    (ogrodzenie wszystkich działek jednym płotem, a odgrodzenie pomiędzy
    działkami żywopłotem lub innym delikatnym ogrodzeniem, itp.)

    Wyobrażam sobie to tak, że potencjalni inwestorzy podpisując ze mną umowę,
    decydują się na projekt domu z puli projektów dopuszczalnych i wpłacają x%
    ceny domu w stanie surowym-zamkniętym oraz działki wraz z ogrodzeniem itp.

    Z pieniędzy pozyskanych od 4 inwestorów chciałbym pokryć koszt budowy 5
    domów. Następne transza wpłat od potencalnych kupców pokryłaby kolejny etap
    budowy itd.

    Niestety kompletnie nie wiem jak do sprawy podejść, aby było profesjonalnie,
    wiarygodnie oraz aby inwestycja wypaliła z minimalnym nakładem środków z
    mojej strony.

    Jeśli macie jakieś wskazówki, od czego zacząć, jak to zrealizować, bardzo
    proszę o wszelkie informacje

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi

    Pozdrawiam

    Michał Z.