  • Data: 2004-01-07 13:40:01
    Temat: Bron noszona przez pracownikow firmy ochroniarskiej
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy sa jakies przepisy regulujace noszenie broni przez pracownikow firmy
    ochroniarskiej w miejscu pracy?

    Firma ochroniarska ma siedzibe w budynku, w ktorym ma siedzibe rowniez
    firma w ktorej pracuje.
    Firma ochroniarska zajmuje 2 kondygnacje (na 5).
    Pracownicy tej firmy przychodza sobie na obiad do baru w tymze budynku z
    giwerami przy pasie.
    Dzisiaj przy obiedzie przed nosem gosc nie wiedzac zapewne, machnal mi
    kolo nosa jakims malym automatem.
    Wg mnie powinien miec przynajmniej magazynek odzielnie.
    Poszedl na obiad a nie ochraniac transport wiekiej kasy!

    zyga
    --
    blur