  • Data: 2004-01-08 13:59:45
    Temat: Re: Bron noszona przez pracownikow firmy ochroniarskiej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:btjfs0$fiq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jesli chodzi o krotka bron to nie mam nic przeciwko.
    > Przychodza sobie z nia majac ja przy pasie zapieta, natomiast dyndajace
    > na paskach jakies automaty, ktore moga z byle powodow wystrzelic
    > (zdarzalo sie tak przeciez) powinny byc zdeponowane.
    > Do swoich pomieszczen pracownicy maja bardzo blisko.

    Ale takie deponowanie jest bardzo skomplikowane. Nie zostawisz broni bez
    jej wypisania w książce. No i później musisz znowu wypisać pobranie.
    Pewnie dla tego tak nie robią. Zresztą automaty same nie strzelają. To
    bardzo bezpieczne zabawki. Jedynymi, którym się to zdarzało i były
    stosowane na terenie Polski jakoś bardziej masowo, to były PM-63. A i to
    trzeba było błędu człowieka do tego.